Afacan Nickler

Very Happy In The ParK’ta Gezerken, Cigarettiyi Icerken. My Father Gördü Suc Üstü,I am Düstü Kiç Üstü Very Happy

Dilini kana bulama sus da oldur beni ne olur! Gönlünün daracigina asta öldür beni NE OLUR!

×÷·.·´¯`·)»HÅ$®€TÏÑ¿L€»»¥ÅÑÐÏ»»GÕÑLÜ(v)«(·´¯`· .·÷

Günese adini buzla yazan biri olursa, bilki o seni benden çok seviyor..

Biraz seni bilirler, biraz beni Ama ne bilirler, Bu delinin seni deli gibi sevdigini.

SiLmeye caLıstıkca Dha cokk akLımdasınn!...

Sevginin Ölçüsü...Ölçüsüz Sevmektir...

Yitirebileceklerimiz yitiktir

Herkse yaLn söyLe kendine skn söyLeme swiosun yinedee

DOĞUŞTAN ÇARESİ OLMAYAN BİR HASTALIĞIM VAR HER GÖRDÜĞÜMÜ İNSAN ZANNEDİYORUM

SeVmeq ELßette GüseL Seni Sevmem >YanLısHtı>

BiTanee dHaAa bpEnNn YoKkİİ!eE€. . .

qεςміşі ςόρε λттιм кλяιѕтιяλη кόρεктія

όzεηdіqіηіz нλчλтι чλѕλмλкℓλ мεѕqυℓϋмм...ηοктλ

Ayıq Ol PaniK YaPmaa RahaT Ol ßaq DaLGanaa Üç Günlük DünyAa Ne Sana KaLlRr NeDE ßanaa

Ben Seni Kalbimi Yazdim, Bu Kalp Durmadik Sürece O Yazi Silinmez.

1 yorum:

oes dedi ki...

MSN KAYDOL tarafından tesekkurler

Yorum Gönder

Yorumlarımızı Ahlak Kuralları Çerçevesinde Yapalım.