Havalı Nickler

[*]Daa Onsuz 1 Hayad ßiLé HayaL Edémiosun Péki Ona NasıL Véda EdicéqSin ?

[*]ıŞıkLarı kaPaTıp qöZLérini 4 açInca muTLu mU oLdun saLak

[*]Takma Masumiét Maskéni ßén ßu YaLanLara Kanmam..!

[*]''qüLmeq Kimé yakışı0r''? s0rusuna >>MiLy0n Kéré CéwaBımsın !!''

[*]KaLßimi GöréßiLsédin ßiLirdin Hér$éin KayßoLmadıqını..

[*]KaLßimi YanakLarımın CoqraFyasına Gömüorum...

[*]Narkoz ALmı$ Gißi Hisséddiqimdén ßéri Addıqım Hér Adım Sénkronizé..!

[*]Ben sevdanın sokağında oturuyorum? Geceler hiç bitmiyor, ben hiç uyumuyorum.

[*]..Umarim sevgime layik olmayan sen ahıma kurban olmaya alisirsin...

[*]Kalbime bir kurşun sıkacak gönüllü katilimi arıyorum ya da yüreğime su serpecek elin sahibini... Toprağa ateşi düşürecek, denizi yakamozlarla süsleyecek sesin sahibini

[*]αşкıη кαℓвιη∂єуѕє,мυтℓυℓυğυη єℓιη∂єуѕє,ιѕтє∂ιğιη şu ιкι кєℓιмєуѕє,ѕєηι ѕєωισяυм!!!

[*]sevmek için sevilmek sana aşık olmak için aptal olmak gerekir.

[*]Tanrı DéiLim Ama Tapannar Far...

[*][Ctrl+ALT+delete] [Bİle Yaramıor Artık] [Kalbime][ALT+F4] le Kapandı Tüm
[uMuTLaRım bAşArDın] [Güzelim Kutlarım]

[*]pLayboy oLmaya çaLışırKén kıZLarın pLaysTatioN'ı olanLar --KOMİKSİNİZ

[*]dÜş.. qit snDé yüreqimden sesSizce

[*]öLüme kuyu kazdım dü$ermisin ßnmLe

[*]Daha dün bu saatLerde Benden MutLusu Yoktu Kollarında...

[*]Benim Yüreqimi Aciz Bırakan,[*]eLe qüNe Muhtac eDeN,

[*]BiziM a$KımıZ BiTTi DiyeN,

[*]Yüreqine ::::LaNeT oLSuN....

1 yorum:

beachturk dedi ki...

msn kaydol , msn aç diyorsunuz da resimli anlatım yok mu

Yorum Gönder

Yorumlarımızı Ahlak Kuralları Çerçevesinde Yapalım.