Komik Nickler

aşk kırıntısıyla doymaktansa evdeki bira şişelerini verde 2 ekmek al gel kahvaltı edek..

Dün eSki dostLarLa kaR$iLa$tik.eSki günLerden konu$tuk.SonRa topLu bi ReSim cekineLim deDik ama Sen yoktun biZ de topSuz cektiRdik :) =

bilmediğim teknolojiye lazer derim

bu mesaj ozel bi frekansla gonderilmistir.zekilerde hafiza kaybi aptallarda kisa sureli korluk i..elerdede bi anlik gulumseme yapar!!!

Bundan sonra ot gibi yaşamaya karar verdim…İsteyen basıp geçer , isteyen sarıp içer

seni gorunce gozlerim dolar, kulaklarim mark

Aşk iki temel elementten oluşur, acı ve haz. Gerisi naz ve gaz…

Ögretmenin vurdugu yerde gül biter.Hiç morarmıs gül olurmu!

“kişisel bir iletim yok allah’a şükür.

yazmıyorum kişisel ileti falan.baskıya gelemem ben

Hoş Geldin Tatar Ramazan!

ben sıradan bi insanım…Ama ön sıradan.

“bu aralar pek bi tutarsızım.. ya tutarsa ya tutarsa..”

Neptün’ de kızlar teklif ediyormuş…(hasss..)

hoşgeldin 47 ayın sultanı ya dünya kupası

Away yazıyor ama aslında online ım sadece online olma fikrinden hoşlanmıyorum evet deliyim

şu an burda yokum külahıma anlatın

başvuran sayısında ki yoğunluktan dolayı üye alımlarımız 31 aralık tarihine kadar uzatılmıştır.?bilgilerinize.

bu sabah erkenden kalkıp bütün gün uyuyacağım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarımızı Ahlak Kuralları Çerçevesinde Yapalım.