Hazır Nickler

YüReğiMe göMDüm Seni söKüp aTmaK müMKün deĞiL YanıMDa oLaMasaNDa rüYaLaRın yeTer baNa.

SERT RUZGARLAR KARANLIK GECELERI SEVERMIS , AYNEN BENIM SENI SEVDIGIM GIBI...

düşüмdє isтαивuLuи dörт вir yαиı sєиiиLє кαpLı

Gül nedir ki? Solup gider. Gün nedir ki? Gelip gider. Ateş nedir ki? Söner biter. Ama sana olan sevgim sonsuzdur, ancak mezarda biter.

ÖLüм öиcєsi yorguиLuк vαr gözLєriмdє….göLgєм вiLє вoğмαк içiи fırsαт кoLLuyor

Vücudun otobüs, beynin şöfördür kalbin şöför maaline geçerse aşık oldun demektir.

AŞKIMIZ ICIN KAN AKIT DERSEN DUNYANIN ATAR DAMARINI KESERIM ILLE DE SENIN KANIN DERSEN BEN SENI KARA TOPRAKTA DA SEVERIM...

GözLerin daLarSa ßiLki dü$ündüm Seni, kuLagIn CInLarSa ßiLki aNdIm Seni, GeCe UyanIrsan ßiLki ReSMiNi Öptüm, GözLeriNden Ya$ damLaRSa ßiLki SenSiz ÖLdüM..

Bütün aynalar seni gösteriyor... ya da sensizlik gördüğüm...

Seni yüz kişi seviyorsa bilki içlerinde ben de varım. Seni 10 kişi seviyorsa onlardan biri benim. Seni bir kişi seviyorsa o benim. Eğer seni hiçkimse sevmiyorsa bilki aşkından ölmüşümdür!

Yürєğiмdє göмdüм sєиi söкüp αтмαк мüмкüи dєğiℓ yαиıмdα oℓαмαsαиdα rüyαℓαrıи yєтєr bαиα

Eger birgün gelir beni unutursan,bilki silahim artik belimde degil elimde,ama ici bos,cünkü kursunu beynimde....!!!

YAĞMUR MUTLULUGUMA GÖLGE DÜŞÜRMEK İÇİN YAĞIYORSUN ALDIRMIYORUM NİYETİN BENİ ISLATMAKSA BEN ZATEN AĞLIYORUM

Seven unutmaz unutansa sevmemistir eğer sevipte unutmusa sevmesini bilmemistir.

INSANLAR TANIDIM YILDIZLAR GIBIYDILER,HEPSI GOKTEYDI AMA BEN SENI GUNESIM SECTIM VE BIR GUNES ICIN BIN YILDIZDAN VAZGECTIM.

Biliyor musun, seni gökyüzündeki yıldızlara benzetiyorum. Ama tek farkın onlardan milyonlarca var. Ama sen bir tanesin. Hazır nickler

Köşeye oturmuş esrar çeken,çarşaf paketi cebinde gezen,canı sıkıldımı adam kesen AŞIK GÖRÜRSEN BEN! HATIRLA

Çarmıha gerilmekle eşdeğermiş "elveda"nı engelleyememek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarımızı Ahlak Kuralları Çerçevesinde Yapalım.