Masal Nickleri

Bir kar tanesi kadar beyaz ol ama ; onun kadar soğuk olma bitanem...

€skiden karanlikdan korkar yagmurlardan ürperirdim ama simdi karanlik sirdasim yagmurlar gözyasim oldu!!!

Unut dediler , unuttum. Ama seni değil, unut diyenleri .

ist.ankara uçakla dört saat,severim seni 24 saat

Yâsâm gériyé bâkârâk ânLâsiLir, iLériye bâkârâk yâsânir..

Aşıkım ek iş olarak da öğrencilik yapıyorum

Eğer beni bu BİLGİSAYARDA, bu KOLTUKTA, bu şehirde bulamazsan, Sevgilim bilki ben, gözlerinin daldığı yerdeyim.

Durumum çevrimiçi,Beynim meşgul,Ruhum hemen dönecek,,Aklım dışarıda, Elim telefonda, Kalbim sende

masaLLar qercek deil ne qadar hayaL etsende..

Sanık mıym bn hyatmda 10ca insan aRasnda
Yanık bu kaLp dokunduuna bnm kdr canın yanardı

İçin kor gibi yânârkén ''susmâk'' âcıLârın én bétéridir ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarımızı Ahlak Kuralları Çerçevesinde Yapalım.